Funcția de frânare, neschimbată față de frâna verticală PUSH originală, este activată printr-o mișcare naturală de împingere înainte a levierului, în timp ce vehiculul este accelerat prin apăsarea unui buton situat pe partea laterală a mânerului, la nivelul degetului mare. Accelerația este reglată printr-o variație a câmpului magnetic, amplificată de o unitate de control electronică interfațată cu sistemul original al vehiculului. Schimbarea câmpului magnetic generată de un senzor Hall, care nu este supus uzurii mecanice, crește considerabil durata de viață a dispozitivului.
Acceleratorul electronic al SPEED&BRAKE – E este activat prin apăsarea unui buton după pornirea vehiculului și a fost proiectat să fie compatibil cu sistemele originale de accelerație ale diferitelor vehicule, menținând aceleași caracteristici funcționale, cum ar fi Cruise Control și Kick Down.
Pentru o accelerație mai ușoară și în situații de conducere mai complexe, un comutator va activa funcția Park și va reduce accelerația cu aproximativ 50%, optimizând controlul dispozitivului la viteză redusă. Atenția acordată ergonomiei și designului, precum și diferitele reglaje ale dispozitivului, includ posibilitatea de poziționare a butoanelor pentru claxon și a blocului de frână electrificat pe partea dreaptă sau stângă a levierului. Dispozitivul este astfel perfect adaptat pentru a răspunde tuturor nevoilor utilizatorului și se integrează ușor în compartimentul interior.
Levierul unic SPEED&BRAKE – E, nefiind legat de coloana de direcție, oferă spațiu pentru transferul din scaunul rulant pe scaunul vehiculului, păstrând în același timp caracteristicile de siguranță ale vehiculului, cum ar fi airbagurile pentru genunchi, reglajele volanului și fără a necesita modificări ale elementelor din plastic ale habitaclului. La achiziționarea unui nou vehicul, acest dispozitiv standard poate fi transferat cu ușurință, iar mașina anterioară poate fi readusă la condițiile sale originale.


Recenzii
Nu există recenzii până acum.