Obținerea unui scaun rulant

Casa de Asigurări de Sănătate a județului de domiciliu decontează fiecărei persoane cu dizabilități achiziționarea unui scaun rulant, o dată la 3 ani. Dacă în ultimii 3 ani nu ați primit un scaun rulant nou prin intermediul Casei de Asigurări de Sănătate, aveți acest drept.

Dosarul pe care trebuie să îl depuneți la Casa Județeană de Asigurări de Sănătate pentru obținerea gratuită a scaunului rulant trebuie să conțină următoarele documente:

În urma depunerii acestor documente cererea va fi aprobată, conform legii, în termen de 30 de zile. Decizia pe care o primiți de la Casa de Asigurări de Sănătate este valabilă 30 de zile, timp în care puteți comanda un scaun rulant Motivation.

  • Cerere tip, disponibilă la sediul CAS sau pe site-ul instituției;
  • Prescripția-recomandarea medicală pentru scaun rulant, în original;
  • Copia cărții de identitate/ certificatului de naștere (în cazul copiilor);
  • Copie a cărții de identitate a reprezentantului legal (dacă este cazul);

*Uneori, pot fi cerute și alte documente. De aceea, este recomandat ca, înainte de depunerea dosarului, să verificați la Casa de Asigurări de Sănătate de care aparțineți lista completă a documentelor de care aveți nevoie.